sobota, 18 kwietnia 2015

[6] 5 moich ulubieńców (połowy) miesiąca

Poza małymi problemami technicznymi, nauką i jak zwykle brakiem chęci do pisania w końcu piszę. Tym razem nie bawię się w tagi. Przedstawię piątkę rzeczy/filmów/ciuchów/muzyki etc., które w połowie kwietnia uzyskały honorowy tytuł ulubieńców. Ostatnie tygodnie mijają nawet dobrze, pomijając pewne problemy w szkole. Na szczęście trzymam się w gronie osób, które lubię bardzo i z wzajemnością. Z czasem odnoszę dziwne wrażenie, że przez działania sytuacji, w których brałam udział bądź byłam świadkiem zmieniły dość mój charakter. Czy na dobre, czy na złe, to nie potrafię sobie odpowiedzieć.

 Miejsce 5; WIOSNA

Zdjęcie mojego autorstwa, robione telefonem- profesjonalnym tosterem, które przeszło jeszcze lekką obróbkę graficzną :) Pomijając fakt, iż pogoda w tym roku jest niemiła; raz ciepło, raz zimno, to wiosna ma w sobie ukrytą siłę, zachęcająca do "odświeżenia" się po leniwej zimie. Dzień nie kończy się tak szybko, ogołocone drzewa na nowo zielenią się, a gdy jest ciepło, ja przykładowo idę pojeździć rowerem po okolicy. Człowiek ma chęci do robienia większości rzeczy, a jeśli patrząc na swoje hobby, to idealna pora dla fotografów- warto odrodzoną naturę uwiecznić na zdjęciach :)

Miejsce 4; ZAKŁADKA Z CYTATEM

Byłam dziś w Empiku, by wyposażyć się w potrzebne mi zeszyty. Przy kasie, zostałam obdarzona nowymi cukierkami Milki (karmelkami z czekoladą alpejską) i zakładką. Jak to zazwyczaj każda zakładka, pełni swoją rolę znacznika strony. Jednak zamieszczony cytat skłonił mnie, bym przypięła do tablicy korkowej. Myślę, iż więcej pozytywnych rzeczy lub myśli, tym lepiej :)

Miejsce 3; TUMBLR O TEMATYCE DISNEY'A

Na pewno nie jest to żadna nowość. Wiedziałam już wcześniej o istnieniu tumblra, lecz nigdy tak często nie zaglądałam. Do oglądania tumblr'ów zachęcił mnie film, o którym później wspomnę oraz ten tumblr; Bigherosixed. Znaleźć można tu gify i arty z większości bajek Disney'a, ale również goszczą bajki Dreamworks, np. "Rise of The Guardians" (pol. "Strażnicy Marzeń") ;)

Miejsce 2; FALL OUT BOY (na zdjęciu Patrick Stump)

Zespół, którego słucham od blisko tygodnia. Miałam przyjemność ich posłuchać wcześniej, ale film, o którym zaraz wspomnę głównie zachęcił mnie do zainteresowania się tym zespołem. Krótko o nich- kwartet, grający od 2001 roku, piosenki gatunkowo punk rock, pop punk i rock alternatywny. Ich najnowszy album to American Beauty/American Psycho, wydany w tym roku. Jeśli są tu jacyś zwolennicy mocnych brzmień, warto posłuchać tego zespołu. W mojej liście zaczynają górować nad Coldplayem :)

Miejsce 1; "BIG HERO 6" (pol. "Wielka Szóstka", na gifie Hiro Hamada)

Kolejny sukces wytwórni i kolejna bajka Disney'a, która zgarnęła Oscara w kategorii Najlepszy długometrażowy film animowany w roku 2015, nagrodę Annie i 14 nominacji. Nie chcąc spojlerować, film ten pokazuje losy chłopaka (tak, tego na gifie), który z zamiłowania do robotyki wraz z Baymaxem ratuje świat. Musi przezwyciężyć ból, związany z pewną sytuacją i odkryć w sobie to, co do tej pory nie widział. Nie wiem, jak będzie w innych przypadkach, ja strasznie zżyłam się z bohaterami i przyznam- nieraz się popłakałam. Również, dzięki temu filmowi zaczęłam słuchać Fall Out Boy (piosenka Immortals) oraz nadmiernie przeglądać tumblr'y o tematyce Disneyowej :)


Nie mogłam się powstrzymać, by nie dodać tego gifa. Tak dokładnie się czuję, kiedy mam na myśli, że jutro muszę się nauczyć na dwie prace klasowe. Mogłam nie chorować :') To poczeka jeszcze, bo zaplanowałam sobie jazdę rowerem i mam nadzieję, że pogoda będzie w miarę. Udanej niedzieli i tygodnia życzę :)

"W skali od jeden do dziesięciu, na ile oceniłbyś swój ból?"
~ Baymax

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz