niedziela, 22 lutego 2015

[1] Coś na początek


Zanim zacznę cokolwiek pisać, za motywację do stworzenia tego bloga dziękuję bardzo dwóm, bliskim mi przyjaciółkom. Z babskich rozmów na facebooku powstało to. Nawet, jak blog nie zyska zbyt dużego zainteresowania, to i tak będę w nim pisać. Oczywiście, gdy znajdę jakiś temat.

Do tematu przechodząc. Co tu będzie? Moje rozmyślania, refleksje. Będę się też żalić, chwalić czy nawet opowiadać. Notki będę starała się pisać lekkim, przyjemnym w odbiorze języku. Choć nie jestem idealna z języka polskiego, postaram się nie popełniać pospolitych błędów :)

Nie wiem, czy każdemu nasunie się pytanie, dlaczego tytułem bloga jest Somniare puella? Jestem kreatywną osobą, która nie potrafi wymyślić fajnej nazwy. Dlatego postanowiłam użyć tego terminu, który z języka łacińskiego oznacza dziewczyna marząca. Oczywiście języka tego nie znam, więc na pomoc wkroczył tłumacz. Nieważne. Lubię marzyć o sytuacjach, rzeczach, których niezwłocznie pragnę, lepszym świecie.

Nie lubię pisać o sobie. Zawsze mam problem, jak zacząć, ale dobra. Mam na imię Julia, i w tym roku kończę piętnaście lat. Interesuje mnie muzyka, rysowanie, historia, sporty. Uwielbiam My Little Pony, które jest kawałkiem mego beztroskiego dzieciństwa. Myślę, że każdy powinien interesować się czymś, co daje mu na myśl dzieciństwo. Nie ukrywajmy, czas leci strasznie szybko i za pierwszym mrugnięciem oka rodzimy się i poznajemy otaczający nas świat. Gdy drugi raz mrugniemy, jesteśmy staruszkami, którzy umierają i wspominają swoje życie. Smutne, ale prawdziwe.

Jestem osobą optymistyczną, która lubi pomóc. Bywam miła, szczera i miewam dosyć dziwne poczucie humoru. Mam problemy z dystansem do siebie, ale staram się nie odbierać wszystkiego jako obrazę. Gdy ktoś stanie mi na nerwach, zamieniam się w podłą, chamską i żądną zemsty. Krąży mi wtedy jedna myśl po głowie, żeby winowajca poczuł się tak samo, jak ja.

Uwielbiam pluszaki, słodycze, simsy, zwierzęta i słodziaśne rzeczy. Potrafię cieszyć się tym jak dziecko... którym chociaż dalej jestem. Nienawidzę, a zresztą, po co marnować słowa na coś złego.

Myślę, że napisałam o wszystkim, czego potrzeba. Miłego dnia czy miłego wieczoru~ ♥

"Cały świat zrobiony jest z wiary, zaufania i pyłu wróżki."
~ Piotruś Pan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz