czwartek, 26 lutego 2015

[4] Tag: Co wolisz?

Wpadłam na dosyć ciekawy pomysł, dotyczący wstawiania notek na bloga. Postanowiłam co drugą notkę dawać moje odpowiedzi na tagi, bo moja głowa potrafi mieć pomysł na kolejną notkę, a na jeszcze kolejną już nie :') Już to czwartek i powoli zaczynam ogarniać wszystko, co do szkoły. Mam tu na myśli odrobić zadania domowe, przygotować się do sprawdzianów etc. Nie wiem, co dalej napisać, ahah. Poniżej zestaw osiemnastu pytań i osiemnastu odpowiedzi na pytania.

1.Dostać jedynkę  i znaleźć 50 zł  lub  dostać piątkę i zgubić 50 zł?
- Dostać jedynkę i znaleźć 50 złotych.

2. Poprawić sobie twarz czy zmienić fryzurę?
- Zmienić fryzurę.

3. Zapomnieć z domu portfela czy telefonu?
- Zapomnieć z domu telefonu.

4.Hodować chomika czy rybki?
- Trochę ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, ale hodować chomika.

5.Dostać autograf od swojego idola czy znaleźć 100 zł?
- Dostać autograf od swojego idola ♥

6.Przewrócić się na przystanku czy spaść z krzesła w klasie?
- Spaść z krzesła w klasie.

7.Pod choinką znaleźć tablet czy smartfona?
- Smartfona.

8.Śpiewać kolędy przed całą klasą czy rodziną?
- Przed rodziną.

9.Skasować konto na Fb czy zmienić numer telefonu?
- Zmienić numer telefonu.

10.Dostać śnieżką w twarz czy wpaść w głęboką kałużę?
- Dostać śnieżką w twarz.

11.Zostać kimś sławnym czy wygrać milion na loterii?
- Wygrać milion na loterii.

12.Nie mieć komórki czy internetu?
- Nie mieć internetu.

13.Dostać BRAVO bez plakatu czy bez dodatku?
- (ahah, już dawno BRAVO nie czytam, nevermind) Dostać Bravo bez dodatku.

14.Pójść z mamą do sklepu czy pomóc tacie przy samochodzie?
- Pójść z mamą do sklepu.

15.Mieć dłuższe wakacje czy lepsze oceny na koniec roku?
- Bolesny dylemat... ale wygrywają lepsze oceny na koniec roku.

16.Wolisz spodnie czy spódnice?
- Zdecydowanie spodnie.

17. Wolisz Vansy czy Conversy?
- Conversy.

18. Wolisz Tymbarka czy Frugo?
- Tymbarka, a szczególnie jabłko-arbuz ♥

Powtórzę to, co napisałam na początku notki- Nie wiem, co dalej napisać. Za to pożyczę Wam udanego piątku i weekendu :)

"Prawdziwa miłość nie ma szczęśliwego zakończenia, ponieważ prawdziwa miłość nigdy się nie kończy. Opuszczenie jest jedynym sposobem na powiedzenie Kocham Cię."
~ Pocahontas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz